שאלות ותשובות

מאילו חומרים עשוייה המחבת?

המחבת עשוייה מאלומיניום, מורכבת מ- 3 שכבות אבן שיש ובעלת ציפוי נון סטיק איכותי המונע הידבקות מזון.

מהי כמות השמן הנדרשת לבישול במחבת?

המחבת בעלת ציפוי נון סטיק איכותי המונע הידבקות מזון ולכן אין צורך בשימוש ביותר מכף אחת של שמן.

האם ההדפס שעל המחבת עמיד לחום?

המחבת נוצרה בחום של 335 מעלות, ולכן ההדפס אכן עמיד לחום .

האם הידית מתחממת?

הידית עשוייה נירוסטה מוברשת שאינה מחממת, החלק של הידית אשר מתחבר לגוף המחבת אכן מתחמם אך הידית עצמה ניתנת לאחיזה .

מה ייחודו של המוצר על פני מחבת אחרת?

מוצרים חדשניים שטרם נראו בשום מקום,
הינם בעלי עיצוב חדיש ומראה מודרני לצד איכות בלתי מתפשרת של המחבת .

איך מנקים את המחבת מבלי שירד ההדפס?

לאחר השימוש יש לשטוף את הכלי במים וסבון ולייבש היטב, אין להשתמש בחומרי ניקוי חריפים וחזקים כגון- מלבין, מסירי שומנים, אקונומיקה ואחרים.
אין להשתמש בצמר פלדה או אמצעי קרצוף שוחקים, כמו כן עדיף להימנע משימוש במדיח כלים. הוראות שימוש, ניקוי ותחזוקה מופיעים על גבי האריזה.

מהם מידות המחבת?

קוטר: 24 ס”מ, עובי: 3.5 מ”מ, גובה: 6.5 ס”מ.

האם המחבת ניתנת לבישול בתנור?

המחבת מתאימה לבישול בתנור עד 100 מעלות, יש להצטייד בכפפות בישול בעת ההוצאה מהתנור.

ברכישת סט מחבתות היכן מזינים את בחירת הדגמים הרצויים?

סט מחבתות כולל שתי מחבתות לבחירתכם, ניתן לבחור 2 דגמים זהים או שונים. את הבחירה יש להזין בעת תהליך הרכישה בעגלת הקניות תחת תיבת ‘הערות להזמנה’.

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך ואז ללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום – וזהו זה. החבילה בדרך.

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בשמחה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:30 עד 17:00 (בימי ו׳ מ-14:00-8:30) בטלפון 072-3380496.

לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@pentole.co.il ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.

איך אוכל לדעת שההזמנה שלי בדרך?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה “הזמנתך התקבלה בהצלחה“. בנוסף, ברגע השליחה תשלח אלייך הודעת sms שתאשר שהחבילה בדרכה אלייך בצירוף מספר מעקב. ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס המשלוח דרך האתר של דואר ישראל.

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:30 עד 17:00 ביום שישי בין השעות 8:30 עד 14:00 בטלפון 0723380496. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@pentole.co.il ונטפל בנושא.

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:30 עד 17:00 ביום שישי בין השעות 8:30 עד 14:00 בטלפון 0723380496. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@pentole.co.il ונטפל בנושא.

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו

אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף את הפריט בפריט אחר במידה וקיים במלאי ולשלוח אותו אלייך באמצעות דואר ישראל, או לתאם משלוח עם שליח עד הבית. כל שיש לעשות הוא ליצור עמנו קשר בשעות הפעילות ואנו נפעל לבצע את הזיכוי/ ההחלפה. אם לא תהיה מעוניין בהחלפה בפריט אחר, תקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר בסכום הפריט אותו החזרת. כמובן שאם תרצה בכך, תוכל לקבל זיכוי כספי. כל הנאמר לעיל הוא בכפוף לתקנון החברה (ראה ערך ביטל עסקה).

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צור איתנו קשר בטלפון 072338049 ונטפל בנושא מיידית. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:30 עד 17:00 (בימי ו׳ מ-14:00-8:30)

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:30 עד 17:00 ביום שישי בין השעות 8:30 עד 14:00 בטלפון 0723380496. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@pentole.com ונטפל בנושא.

מהם הנהלים לביטול עסקה?

ניתן לבטל עסקה עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, ניתן לקבל החזר כספי עד 3 ימים מיום קבלת המוצר בקיזוז 5% מסך העסקה ובנוסף לעלות המשלוח (דואר רשום- 18.70 ₪, דואר שליחים 37.40 ₪ ), החל מהיום השלישי לקבלת המוצר ניתן לבצע החלפה בפריט אחר או לחילופין לקבל זיכוי מלא עבור עלות המוצר. העלות עבור החזרת הפריט לחנות החברה תהיה על חשבון הקונה.

באיזה חברת שילוח מגיעים המוצרים?

המשלוחים מתבצעים דרך דואר ישראל וכפופים לנהלי החברה

האם ייתכנו עיכובים במשלוח?

בעת חגים ומועדים ייתכנו עיכובים בקבלת המשלוח, אין החברה מתחייבת להגעת הפריט בזמן הנקוב, אנו כפופים לזמני הפעילות של חברת דואר ישראל

מה עלות המשלוח?

אנו מציעים שני סוגי משלוחים: דואר רשום שבו החבילה מגיעה לסניף דואר הקרוב לביתך, שירות זה ניתן בעלות של 16.90 ש”ח, והסוג השני הוא דואר שליחים של דואר ישראל אשר מגיע ישירות לכתובת שהזנת בעת ביצוע ההזמנה והוא בעלות של 29.90 ₪.

ניתן גם להגיע ולאסוף עצמאית, בתיאום מראש: רחוב פלוטיצקי 17, ראשון לציון. (בתוך מתחם תחנת הדלק מצדה)

מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת: שליח עד הבית מגיע לביתך תוך 3 ימי עסקים. בדואר רשום החבילה מגיעה לסניף הקרוב לביתך עד 14 ימי עסקים – לרוב הרבה לפני כן.

אם יעד המשלוח שלך נמצא באחת מהערים הבאות: אילת, יישובי הערבה, מעבר לקו הירוק ואיזור רמת הגולן – ייתכנו עיכובים בהגעת השליח אליך ולא נוכל להתחייב על זמן הגעה של עד 3 ימי עסקים כמו בשאר חלקי הארץ

(ימי העסקים לא כוללים את יום רכישת המוצר)

הזמנתי מכם, איך אוכל לעקוב אחר החבילה שלי?

במידה והזמנת משלוח בדואר רשום – יישלח אליך בהודעת sms מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה

אני לא רואה תמונות במיילים שאתם שולחים אליי, מה לעשות?

הדבר קשור להגדרות המייל שלך. בכדי לראות את התמונות בקביעות יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לפתוח את אחד המיילים מאיתנו בו לא מופיעות התמונות
  2. ללחוץ על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות / Always display images from hello@adikastyle.com״.
התאהבתי בפריט שאזל, מה עושים?

אנו בפנטולה מייצרים קולקציות בעלות מלאי מוגבל. כך שכל פריט שאזל במלאי לא יחודש. אנו מעוניינים לשמור על ייחודיות המוצר ולכן אין ברצוננו לייצר מלאי בלתי מוגבל ממנו על אף ביקושו.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

לא ניתן לשלם בתשלומים, כרגע קולקציית המחבתות שלנו נמכרת במחיר אחיד של 149 ₪ בתשלום אחד.

האם אפשר לשלם במזומן?

כן, ניתן לשלם במזומן בסניפנו ברחוב פלוטיצקי 17 ראשון לציון בחנות הנוחות של תחנת הדלק מצדה . כמו כן יש אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית – ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:30 עד 14:00 (בימי ו׳ מ-14:00-8:30) בטלפון 072338049.

האם חוייבתי פעמיים?

המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את חיוב דרך פירוט עסקאות האשראי שלך. בכל מקרה שחוייבת פעמיים הדבר נעשה שלא בכוונה , אנא צור איתנו קשר על מנת שנבטל את חיוב.

קיבלתי מכם במייל קופון הנחה איך משתמשים בו?

הקופון הינו לשימוש חד-פעמי ולתקופה מוגבלת (שתצויין בתחתית הקופון). אחרי שהחלטת מה ברצונך לרכוש והוספת את הפריטים לסל, יתבצע מעבר לדף הקופה. בדף זה קיימת האופציה להכניס את קוד קופון שברשותך: עושים קופי-פייסט מהקוד אל משבצת הקופון באתר, לוחצים אישור – והופס, ההנחה מתעדכנת על סכום הזמנתך.

איך אפשר לפנות אלינו?

אפשר לפנות אלינו דרך טלפון: 072-3380496  או דרך דף שרות הלקוחות שלנו

נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לסמן ב-V את אחד המיילים מאיתנו
  2. ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל
  3. לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.

עד כאן עמוד שאלות ותשובות, במידה וישנו עוד משהו שאינך קיבלת מענה עבורו, לחץ כאן!

למעבר אל הסרטון שלנו לחצו כאן

פנטולה כלי מטבח שירות לקוחות